Уебинар “Дигитализиране управлението на фирмени разходи чрез специализиран софтуер”

17 януари 2021

Използвате ли ефективни решения и иновации, за да управлявате разходите си ефективно?

Безапелационна здравна криза, която прерасна в икономическа, контролът и управлението на разходите на фирмата е от изключителна важност. Автоматизацията и дигитализацията на работния процес и дейностите на компанията позволява максимално ефективен контрол.

Автоматизираните, дигитални решения позволяват да проследявате и одобрявате всички разходи и плащания, както и широк кръг от документи, ,съобразно бизнес процесите във вашата фирма, да оптимизирате операциите и да подобрите ефективността във вашата фирма.

В резултат ще постигнете по-добър контрол върху операциите и разходите, ще използвате по-ефективно работната сила, ще подобрите обслужването на клиентите, ще повишите производителността на работа на служителите си и като цяло качеството на работа.

По време на уебинара ще научите:

  • Какви са тенденциите при управлението на разходите в една компания
  • Какви решения има на пазара за ефективно управление не разходите
  • Примери каква е ползата от използване на софтуерни решения за управление на разходите
  • Подводни камъни, които често не забелязваме при управление на разходите
  • Представяне на живо на решение за управление на разходите

Събитието се организира от списание Ентърпрайс и Contro в партньорство с БГФМА и БСК.

Предвид ситуацията събитието ще се проведе  онлайн, чрез платформата Zoom. Участието е БЕЗПЛАТНО, но местата са ограничени и се изисква задължителна регистрация! След регистрацията ще получите имейл с потвърждение за Вашата регистрация. В деня преди събитието ще Ви изпратим и линк за достъп до събитието.

Програмата и лекторите на събитието може да разгледате тук.